۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۱۶

عرشیان با مهر مطرح کرد:

25 میلیارد ریال پروژه ترافیکی در قزوین آماده افتتاح است

25 میلیارد ریال پروژه ترافیکی در قزوین آماده افتتاح است

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به مناسبت هفته حمل و نقل بیش از 25 میلیارد ریال پروژه ترافیکی افتتاح و 10 میلیارد ریال طرح کلنگ زنی می شود.

اسماعیل عرشیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: به مناسبت روز حمل و نقل با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال چندین طرح مهم افتتاح و پروژه های اصلاح هندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: پروژه های اجرایی سازمان ترافیک از جمله اصلاحات هندسی تقاطع های سطح شهر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، اصلاح هندسی میدان تهران قدیم و ساماندهی ورودی و خروجی بیمارستان رازی از جمله طرحهای قابل افتتاح است.

وی گفت: هوشمند سازی چراغ های راهنمایی و تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی سطح شهر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال، تهیه و نصب انواع تجهیزات ترافیکی و خط کشی معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر پنج ملیارد ریال از دیگر پروژه هاست.

این مسئول در خصوص کلنگ زنی، طراحی و نصب پل هوایی عابرپیاده بیان کرد: طراحی و نصب پل هوایی عابرپیاده با پیش بینی نصب پله برقی با طرح زیبا و متفاوت در ضلع غربی تقاطع خیابان شهید بابایی و بلوار شهیدبهشتی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال و خرید و نصب چهار دستگاه پله برقی بر روی پل هوایی تقاطع مولوی با بلوار جمهوری اسلامی با اعتبار هفت میلیارد ریال از طرحهایی است که عملیات اجرایی آنها در هفته حمل و نقل آغاز خواهد شد.

کد خبر 1767910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha